10 Haziran 2011 Cuma

HAUL!-Alışveriş!

Yurtdışından ablamla sipariş ettiğim ürünlerin hepsi geldi. 15 gün bekledim ama olsun o kadar. İşte aldığım ürünler:

Revlon Colorstay Fondöten 
Bu fondöten bende zaten vardı fakat bitmişti. Lazım olur falan diye ısmarladım. Kısaca tarif etmek gerekirse mat bir fondöten, kapatıcılığı ortanın üstünde spf6 korumaya sahip ve Revlon'ın diğer fondötenleri gibi sivilce yapmıyor. Gün sonuna kadar da kalıcı. İki kötü özelliği var: Şişesinin pompalı olmaması ve fondötenin kolay dağılmaması, ya da hemen kuruması. Ama Revlon'ı kullanırken nemli süngerle bölge bölge dağıtıyorum o yüzden pek problem olmuyor.

Nivea Ideal Finish Fondöten
Bu fondöteni yeni deniyorum. Bendekinin rengi koyu olduğu için aldım. Mat bir fondöten, ne çok sıvı ne çok katı ama pek kolay dağıldığını söyleyemem. Sivilce yapmıyor, kalıcı, kapatıcılığı ortanın üstünde. Ambalajını da seviyorum, bence kötü özelliği biraz daha sıvı olabilirdi. Bu fondöteni de Jerma Kid mini flat top fırçasıyla dağıtıyorum. Ama bu fondötenleri hafifçe bir renk ve daha ağır kapatıcılık istediğim zaman kullanıyorum. Normalde Chanel'ın üstüne tanımam çünkü!

Dior Brush Kit
Dior'un fırça setini bana en yakın arkadaşım önerdi ve bir deneyeyim diyerek aldım. Arkadaşım Mac'in fırçalarının Dior'unkilerin yanından bile geçemeyeceğini söyledi ama pek inandırıcı değil tabi! Bakalım artık...
İnternette resmini bulamadım fakat büyük profesyonel bir fırça seti. Mac'in 24 parça fırça setine benziyor. Fırçaları Mac'ten biraz daha yumuşak gibi, ama kullandığım zaman Mac'ten pek bi farkını göremedim. Ne iyi ne kötü. Yorum yapamayacağım.

Haul'umun Kraliçesi!
Clarins Mosaique Summer Bronzing Compact! Aşığım aşığım aşığım. Bu bronzer'ı aşağıda linkini verdiğim Tanya Burr'ün Channel'ında tanıdım ve o kadar sevdim ki hemen siparişini vermiştim. Bunu yurtdışından almadım, Türkiye'den aldım. 
İşte Link: http://www.youtube.com/user/pixi2woo?blend=1&ob=5
Bronzer'a gelince ambalaj ve görüntüye direk 10 puan verirsiniz zaten. Çikolata parçacıklarına benzetiyorum ve her bu bronzer'ı kullandığımda canım çikolata çekiyor.
Mat bir bronzer, spf10 içeriyor, 10 gün önce aldım ve her gün kullanmama rağmen hala şeklini koruyor. Kesinlikle aşığım ve Nars'ın bronzer'ını bir köşeye attım bile.


Neutrogena Grapefruit serisini ise daha bu akşam kullanmaya başlayacağım için bilgi veremiyorum, ama 3-4 gün sonra onun için de bir swatch yapacağım. Şimdilik bu kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder