8 Haziran 2011 Çarşamba

Garnier Aktif Saf ve Temiz Temizleme Jeli

İlk swatch'larımı düzenli kullandığım cilt bakım ürünleriyle yapmak istedim çünkü önce cilt tipimi ve memnun olduğum ürünleri paylaşmak daha mantıklı geldi.

Zombi görünüşüne sahip olmasam da beyaz tenliyim ve açık kahverengi saçlı ve gözlüyüm. Cilt tipim yağlı-karma arası gidip geliyor, fakat cildime kullandığım herhangi bir yanlış ürün sürdüğüm anda cilt tipimi kuruya dönüştürüyor. Orta hassas bir cildim var bu arada. Akneye yatkın bi cildim olsa da kullandığım ürünler cildimi tertemiz yapıyor. Akne problemi yaşamıyorum, sadece kızarıklık ve lekelerim oluyor arada....

Bu arada foto. makinemi 2 gün kullanamıyorum, o yüzden swatch'larda ürünlerin orjinal resimlerini kullanmak zorundayım. Ama 2 gün sonra swatch'lar daha geniş olucak :)

Ürüne geçelim.. Temizleme jeli deyince en çok Garnier'in ürünlerini seviyorum. Salisilik asit içeriyor, siyah noktaları temizliyor ve ferahlatıyor, fakat tahriş etmiyor. Bu ürünü siyah noktaların merkezine işleyen bir teknolojiyle geliştirilmiş, fakat bütün temizleyiciler gibi siyah noktalarda tamı tamına bir etki gösterdiğini söyleyemem. Fakat kızarıklıkları anında geçiriyor ve salisilik asit özellikle yağlı ciltlerin görünüşünü düzeltiyor. Yapısı jel formunda ve içinde peeling tanecikleri yok, maviye kaçan şeffaf rengi. Ferah kokuyor fakat çok hoşa giden bir koku değil. Sadece güzel işte :D Sırf salisilik asit içerdiği için bile kullanılır bu ürün. La Roche'dan daha iyi buluyorum ben. Kullanmaya devam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder