30 Ekim 2011 Pazar

Dermokil Akneli Ciltler İçin Maske

Ruh eşimi buldumm!! Yani maskemi... Her neyse
Evet bu tek kullanımlık maskeyi biraz önce uyguladım. Vaad ettiği gibi lekelerin görünümünü hafifletiyor, kızarıklıkları az da olsa azaltıyor, cildi yumuşatıyor, sivilceleri yatıştırıyor, yağlılığı gideriyor... Ama benim bu maskeyle ilgili en sevdiğim şey cildi sıpsıkı yapması ve gözenekleri tamamen kapatması. En azından benim için. Aynaya baktığımda gördüğüm ciltten çok memnunum. Sıpsıkı, sağlıklı bir cilt. Harika! Tam istediğim gibi ve bunu çok sevdim. Artık düzenli olarak kullanacağım maske olma hakkını kazandı :D
Cilt tipimi merak edenler için, sivilceler ve lekelerle dolu bir cildim var. Kızarıklıklar da mevcut. Son 1-2 aydır iğrenç bir cilde sahip olmaya başladım ve bunu aşmada bana yardım edecek 3 üründen (Neutrogena Greyfurtlu Yüz Yıkama Jeli, Isotrexin Sivilce ilacı) biri olmasını umuyorum. 2. kullanışımda kısa bir not düşmeyi unutmam :)) Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder