6 Eylül 2011 Salı

2. Gün! - Nivea Summer Beauty Güneşsiz Bronzlaştırıcı Losyon

Dünle bugünü bağlayan gece bu losyonu kullanışımın 2. gecesiydi ve ben üşengeçliğimden dolayı sadece yüzüme ve boynuma sürüp yattım. Gece kalktığımda aynaya baktım, gerçekten daha bronzdum ama sabah kalktığımda hiç bronzlaşmamıştım!? Yani o bronzluk gitmişti, gece nasıl yattıysam hala öyleydim. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var, Nivea Stay On kapatıcımın 09 Beige rengini kullanamadım çünkü ten rengimden açıktı. Koyu renkli ne olur ne olmaz diye aldığım Flormar Sheer Makeup fondötenin bana uyan bir rengiyle çok az miktarda 01 Ivory renginde Flormar Perfect Coverage kapatıcımı karıştırdım ve uygun tonu elde edince onu kapatıcı olarak kullandım.
Dersaneye giderken fondöten kullanmayı sevmiyorum. Allık ve bronzer da kullanmıyorum, çünkü o tamamen doğal görünüşü bozmak istemiyorum. Sadece lekelerime kapatıcı kullanıyorum, belli olmayacak kadar maskara ve belki parlatıcı, ruj veya sadece biri. Açıkçası sadece kapatıcı kullandığım zaman yeterince hazır oluyorum. Okulda ise sadece kapatıcı kullanıyorum ve çıkıyorum. Bu konuya nereden geldiysem artık :D
Son olarak özet geçeyim, kullanışımın 2. gecesinde pek etkili olmadı. Siz de denediyseniz, sorularınız varsa vs yardımcı olmayı gerçekten çok isterim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder