8 Haziran 2011 Çarşamba

Chanel Vitalumiere Aqua Fondöten



Bu fondöteni tek kelimeyle ifade etmek gerekirse, hafif! Su bazlı bir fondöten ve bütün cilt tiplerine uygun. Kolay dağılıyor bu yüzden parmaklarınızla uygulayabilirsiniz ama ben Jerma Kid'in 6 numaralı pro. fondöten fırçasıyla uyguluyorum. Kısa flat top bir fırça olduğu için parmaklarınızla uygulamış kadar kolay oluyor.

SPF15 içeriyor. Ambalajını çok seviyorum, çok şık. 9 tane rengi var, renk yelpazesi çok geniş değil ama cilt renginize en yakın tonu cilt renginizle uyum sağlıyor. Mesela ben çok açık tenli bir arkadaşımla aynı rengi kullanıyorum ama ikimizde de renk tonu farklı duruyor ve ikimize de tam uyuyor rengi. Makyaj bazıyla ve pudrayla kullanırsanız garanti bütün gün kalıcı. Güneş kremini de unutmayın!
Duruşunu tarif etmek gerekirse kesinlikle doğal duran çok hafif bir fondöten ama hafifliğine göre veya beklentinize göre kapatıcılığı muhteşem! Ben yazın kapatıcı kullanmadan sadece bu fondöteni kullandım ve cildim pürüzsüz görünüyordu. Çok güzel çok güzel çok güzel. Ayrıca kokusu da çok hoş..

Unutmadan bu fondöten su bazlı olduğu için asla çalkalamayı unutup açmayın, elinize su geliyor! :D Bu da tek kötü özelliği, ama olsun o kadar değil mi? Sephora'da 99 lira, fakat her kuruşuna değer!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder